Den aktive klasse Integreret

Gennem projekter erhverve studerende forskellige færdigheder til at løse problemer, analysere ideer, spørgsmål, at syntetisere information osv., mens arbejder i grupper eller selvstændigt. Hvis det er mester og har de Promethean teknologi i sin klasse, en glad lærer, sidde dine elever har forskellige produkter, som letter kollaborativ læring, samspil mellem lærer og studerende, og begejstringen for deltager i klassen.
Himmelstormer tilbyder mange muligheder for at integrere teknologi i læseplanen af slagsen. Demonstration enheder himmelstormer og funktioner i den interaktive klasse er to flipover, som vil hjælpe dig Bliv fortrolig med produkterne og deres anvendelse.
•    ActivPen (blyant): kan ikke lide hvad studerende komme til skifer? Give deres studerende til at bruge pennen, giver dem mulighed for at ændre indstillinger som: at skrive, bogstav-stil rammer og billeder etc. er en sjov farve flipover til brug i begyndelsen af klassen, fungerer som en blank skærm, hvor studerende kan skrive hvad du tildelt dem eller gennemgå ordforråd, skriftligt fraktionerLav en liste osv

•    ActivSlate : I den aktive klasse, intet er statisk! Denne lille bærbar pizarrita fungerer på samme måde som om han skrev på tavlen. Gå gennem dit klasseværelse med hende, på denne måde vil have bedre kontrol med din klasse. Tillad dine elever at skrive i pizarrita, er meget praktisk, hvis du har en stor klasse, og et lille rum, da det ikke er nødvendigt, at de studerende deltage i skifer skriver, skifer kommer til dem. Med matematik krydsogtværs kan du øve dig udgifter ActivSlate studerende til hver skrive et tal i den tomme plads.

•    ActiView: Hvordan jeg ville gerne have en visuelle studievært som dette da jeg var i klassen? ActiView har mange anvendelsesmuligheder. Hvis du har noget lille, at hun ønsker at vise sin klasse, bare sætte det under lys af ActiView og mens det viser alle slags får adgang på samme tid. Måske han underviser i biologi og skal vise en fejl i klassen, eller en 3D figur, i sidste ende er en meget nyttig ressource, der fremmer udvekslingen af oplysninger og læring. Hvis det er master of Sciences, du kan bringe en frø til at analysere og gøre ham en dissektion og alle studerende kan se showet på samme tid.

•    Skifer Digital : Der er intet bedre end at indtaste et klasseværelse, udstyret med en af disse bestyrelser. Med levende billeder, video, lyd og mulighed for at flytte billeder og tekst i alle flipover. Bevare vores naturressourcer indeholder masser af aktiviteter at bruge skifer til fulde.

•    The SRA (student response system) : Med disse håndholdte enheder kan du oprette spørgsmål inden for deres flipover og derefter studerende kan besvare. Det er en hurtig måde at kontrollere, om eleverne forstår en lektion. Det holder dem aktive og engagerede i læring. Download Gamle Kina, indeholder anmeldelse spørgsmål til ved hjælp af MS

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s